Archiwum wpisów
FrejTalk #5 – Łączy ich RPG i marzenie o Marszu
podcast FrejTalk #5 - Łączy ich RPG i marzenie o MarszuW piątym odcinku gościłem dwójkę sympatycznych rodziców, redaktorów i pasjonatów RPG - Lidkę Migalską i Pawła Marszałka ze studia gier fabularnych Marsz Fantastyczny. Rozmawialiśmy o...
FrejTalk #4 – wrażliwość, kanał RPG, triggery
podcast FrejTalk #4 - wrażliwość, kanał RPG, triggeryW czwartym spotkaniu w ramach podcastu FrejTalk spotkałem się z Karolem "Zgubą" Sobczykiem. Mój rozmówca jest mistrzem gry, twórcą kanału @zgubnegranie oraz człowiekiem, z którym mógłbym...
FrejTalk #3 – Psychologia, cosplay, RPG
podcast FrejTalk #3 - psychologia, cosplay, RPGTo już trzecie spotkanie w ramach podcastu FrejTalk. Tym razem będę miał przyjemność rozmawiać z Olą Radomską-Budnik. Moja rozmówczyni jest psychologiem, fanką fantastyki, cosplayerką, mistrzynią gry...
FrejTalk #2 | animacja społeczna, Topory, RPG
podcast FrejTalk #2 - animacja społeczna, Topory, RPGDziękuję Wam za dobre przyjęcie pierwszego odcinka podcastu FrejTalk z Agą Ejsmont, a już dzisiaj wrzucam zapowiedź kolejnego inspirującego spotkania. ️Tym razem gościem będzie Hubert "Jankoś"...
FrejTalk #1 – Aktorka-lalkarka w świecie RPG
podcast FrejTalk #1 - Aktorka-lalkarka w świecie RPG Mam przyjemność zaprosić Was do posłuchania pierwszej rozmowy w ramach cyklu FrejTalk - podcast o RPG. Moją gościnią była Aga Ejsmont, aktorka-lalkarka, która opowiadała o doświadczeniach...
Rzuć kością! Charytatywny stream
Już 16 października o godzinie 14 odbędzie się charytatywny stream dwóch sesji RPG. Całość zebranej kwoty przekazana zostanie na rzecz Viva! Interwencje i potrzebujących zwierząt.
Kult: Powrót Demiurga – NAHDA
Kolejna ekipa graczy zanurzyła się w dystopijną wizję metropolii New San Francisco, gdzie przenikają się technokratyzm, cyperpunk i solarpunk. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej z dwóch części tej przygody w systemie Kult: Boskość utracona.
Kult: Młot na Szkotów
Zapraszamy do obejrzenia pierwszego odcinka kampanii, którą rozgrywamy w średniowiecznej Szkocji. Grabarz, balwierka, kowal i zielarka walczą o wolność, przyjaźń i miłość w mrocznych czasach wojny o niepodległość. Wszystko przyprawione mrocznym klimatem systemu Kult: Boskość utracona.
Kult: Młot na Szkotów – zwiastun
Zobacz zwiastun naszej najnowszej kampanii rozgrywanej w średniowiecznej Szkocji! Na warsztat po raz kolejny bierzemy system „Kult: Boskość utracona”. Czwórka bohaterów będzie mierzyć się z okrucieństwami wojny i mrocznymi siłami oddziaływującymi na ich wioskę.
Zew Cthulhu: Żądło Damoklesa – odc. 2
Zapraszamy do obejrzenia finału przygody Żądło Damoklesa! Czy bohaterom graczy uda się rozwikłać zagadkę zaginięcia dzieci w kanadyjskim miasteczku Watson Lake? Czy zachowają poczytalność? Przekonaj się!
Zew Cthulhu: Żądło Damoklesa – odc. 1
Obejrzyj pierwszy z dwóch odcinków przygody w klimacie współczesnego horroru, którą rozegraliśmy w systemie Zew Cthulhu. Bohaterowie graczy starają się rozwikłać zagadkę tajemniczego zaginięcia dwójki dzieci.
Kult: Powrót Demiurga
Prezentujemy pierwszy odcinek kampanii Powrót Demiurga, którą rozgrywamy w systemie Kult: Boskość utracona. To solarpunkowa wariacja świata, który stworzyliśmy wspólnie z graczkami i graczami, a której kolejne elementy dokładane są w miarę upływającej historii.
Kult: Powrót Demiurga – zwiastun
Rozpoczynamy kolejną kampanię w Kulcie. Tym razem będzie to opowieść o alternatywnej rzeczywistości. Mieście New San Francisco i ludziach, którzy mimo życiowych sukcesów i poczucia spełnienia, duszą się w utopijnej wizji świata łączącego w sobie technokratyzm, solarpunkowe i cyberpunkowe założenia.
Kult: BRO Lyngør
Rozpoczynamy nowy rozdział w Grach Frejtaga. Będą to publikowane sesje RPG. Na pierwszy rzut idzie przygoda w Kulcie, której akcja dzieje się na niewielkim norweskim archipelagu Lyngør. To opowieść o małej społeczności, dla której związek z miejscem i historią jest fundamentem jej przetrwania.
Bezpieczna i włączająca atmosfera podczas rozgrywek RPG
Prezentujemy najnowszy materiał Gier Frejtaga, w którym dzielimy się naszymi przemyśleniami dotyczącymi budowania dobrej i bezpiecznej atmosfery podczas sesji RPG. Zawarte w nim wskazówki skierowane są zarówno do graczek i graczy, jak i osób mistrzujących. Sprawdzą się podczas jednostrzałów, przygód złożonych z kilku sesji oraz trwających lata kampanii.