Nagrywana kampania RPG w Kult

podcast

Feedback – czy potrzebujemy go w RPG? Jak ewentualnie powinien wyglądać, żeby nie odstraszał, ale wciąż spełniał swoją funkcję?

Nagranie pochodzi ze spotkania on-line, które odbyło się 8 września, w piątek, o g. 19.30-21.00 na YT i Twitchu.

W spotkaniu udział wzięli: Marcin „Dredu” Regulski z Erpegówek, Marcelina Falińska-Toboła z Fileus Zero oraz Marek „Siara” Siedlec.

Poruszyliśmy następujące tematy:
– Przykład, jak taki feedback wygląda na sesji (z czego konkretnie się składa, czy są to konkretne narzędzia, czy jest to luźna rozmowa czy może coś jeszcze innego?)
– Co jest niezbędne przy udzielaniu feedbacku, a co niekoniecznie?
– Czy jest coś, co sprawia trudność (np. kiedy ktoś za bardzo analizuje naszą sesję, albo kiedy osoby nic nie mówią po sesji, a może coś jeszcze innego?)
– Co zrobić, żeby słowo feedback nie odstraszało?
– Problemy z feedbackiem. Co kiedy pojawią się emocje, zbyt dosadnie przyjmiemy informację od graczy czy mg?
– Czy feedback jest niezbędny, żeby ze sobą grać?

Całość jest moderowana przeze mnie i odbywa się w formule godzinnej rozmowy na zadany temat oraz pół godziny odpowiedzi na pytania z czatu. Dzielimy się swoimi błędami, sposobami i pomysłami, a z każdego spotkania powstają pomysły i rekomendacje dla osób grających i prowadzących RPG.

Całość jest skierowana do wszystkich osób, które prowadzą lub grają w gry fabularne oraz tych, którzy dopiero zamierzają stawiać swoje pierwsze kroki.
Patronat medialny nad całością objęli:
– Black Monk Games
– Bohaterka Niezależna
– Szkoła Mistrzowania (RPG)

Oprawę graficzną przygotował Sebastian Żarnowski z Sesji Zero.